Oon muuten aina perjantaiöisin dataamassa.. Vois herätä. Wake up, stupid. Äsken välähti vähäks aikaa: hei, olen niin kuin muutkin! Miksi vertailla! Mut sitten se häipyi taas harmaaseen katkeruuden ja ylpeyden massaan. Näin muuten viimeyönä jotain unta joka liitty jotenki vanhenemiseen, ja se oli hyvin kasvattava uni vaikken muistakaan siitä nyt enää mitään. :F Kuinka vähän tiedänkään mistään asioista! Tää ei oo nyt lauleskelua, pelkkää pohdintaa. Pelkkää ruoskintaa. Ajattelen ihan turhia asioita ihan liikaa. Heinillä on huomenna tupperware-kutsut. Niko tuli Hannalle kello puol yksi yöllä tänään ja sen piti lähtee pois mesestä. Terhi kaatoi tequilat pitkin pöytiä. Mä liityin Kankaanpään yhteislyseo-yhteisöön irc-galleriassa, kattelin ihmisten kuvia ja kommentteja ja kyselin mitä joku tarkotti sillä, että sulkapallo ja rituaalimurhat kuuluu yhteen :D Siinä perjantaiyö tiivistettynä, tai miltä se näytti mun näkökulmastani. Ihan hauskaa vaikka joku (kuten minä) vois sanoa, että vaan varjo siitä mitä se ois voinu olla x) MUTTA koska olen kipeä, voin ihan hyvällä omallatunnolla olla tekemättä mitään isompaa. Toivottavasti parannun vapuksi. Eipä tässä nyt muuta x) Tampereella oli muuten kivaa - olin terve, voitin jonkun toimittajan päivä-pelin ja sain palkinnoks pienen ensiapupakkauksen. Söin jäätelöä ja kuljin ympäriinsä pinkin Aamulehden heliumpallon kas. Ostin mangaa (2xFuruba, 1xAntique Bakery). Kyllä tää tästä vie hyväksi muuttuu ;)