Bussissa Helsingistä Kankaanpäähän:
Kuulemma jos painaa sormilla silmiä luomien läpi ja kuvittelee eteensä jonkun pelottavan hahmon, sitten kun avaa silmät jossain pimeessä huoneessa näkee hahmon muka oikeasti edessään. Jos tätä harrastaa useasti, näkee hahmon vaikkei juuri silloin olisi painanutkaan silmiään.
Mulle on tainnu käydä niin. Oon ajaellu jotain liian kauan ja nyt näen sen muka todellisena. Eikä se lähde enää pois.
 Tässä vaiheessa vois olla hyvä kertoo, että kello on puol kolme lauantai-yönä että ei oo mikään ihme jos teksti vaikuttaa hämmentävältä : DD Ja tulin pari tuntia sitte vasta kotiin..
  Laitan silmät kiinni ja näen jonkun. Häiritsevää !! Onneks tätä ei lue kukaan muu kuin Jenni joka ei ehkä arvaa, toivottavasti, ja koska koitan päästä siitä eroon ni ei sillä ois oikeestaan väliäkään. Vaikka oikeesti haluisin tunnustaa kaiken. Kaiken..
    Käyn juuri videokeskustelua jonkun brasilialaisen kas joka yrittää parittaa mua sen 9-vuotiaalle serkulle. SE on rodellisuutta.
   Mutta joo, oli Hesas ihan hienoo ja Tallinnas myös, juomia riitti molemmis ja kiirettä. Ei hetkeekään aikaa rauhassa katella ympärilleen. Inhoon minuuttiaikatauluja.Tänään, tai eilen, oli siis Ääni ja Vimma- bändiskaba ja mein koulun CTL-bändi soitti sie. Ihan hyvin. Mutta mä olen katkera koska olen lammas.
    Mutta olen ehkä silti mieluummin lammas kuin lehmä. En kyllä tykkää olla katkera. Ja vie ihan turhaan. (Olen siis melkein katkera lammas, jos jäi epäselväksi :D)